REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
Trwa modernizacja linii otwockiej. Będzie się wygodniej podróżowało koleją [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Trwa modernizacja linii otwockiej. Będzie się wygodniej podróżowało koleją [ZDJĘCIA]
Postępują prace wykończeniowe w sześciu nowych przejściach podziemnych na linii Warszawa Wschodnia – Warszawa Wawer. Układane są płyty granitowe na ścianach i wykonywane posadzki. Rozpoczyna się budowa nowej kładki z windami na Warszawie Olszynce Grochowskiej, która zapewni lepszy dostęp do pociągów. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. realizują projekt o wartości 422 mln zł netto. Projekt współfinansowany jest ze środków unijnych POIiŚ.
Nowy przystanek w Sosnowcu zapewni lepszy dostęp do pociągów. Start pracartykuł
Pokaż artykuł
Nowy przystanek w Sosnowcu zapewni lepszy dostęp do pociągów. Start prac
Rozpoczęła się budowa nowego przystanku Sosnowiec Jęzor Południowy. Z końcem roku mieszkańcy Sosnowca i Jaworzna zyskają lepsze warunki podróży do Katowic, Mysłowic i Krakowa. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. zwiększają dostęp do kolei w woj. śląskim, dzięki realizacji Programu Przystankowego. Wartość zadania to 17 mln zł.
Umowa na projekt – większe możliwości kolei z Kędzierzyna-Koźla do granicy z Czechamiartykuł
Pokaż artykuł
Umowa na projekt – większe możliwości kolei z Kędzierzyna-Koźla do granicy z Czechami
Będzie dokumentacja do wykonania prac, które zwiększą dostęp do kolei z nowych przystanków w Raciborzu oraz stacji Kędzierzyn-Koźle, Racibórz, Chałupki. To krok do skrócenia podróży w stronę granicy z Czechami. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. podpisały umowę na projektowanie linii Kędzierzyn-Koźle – Chałupki. Wartość opracowania to 26 mln zł. Projekt ubiega się o dofinansowanie z europejskiego instrumentu CEF "Łącząc Europę".
Rusza nowa polska sieć hotelowa "Halo"artykuł
Pokaż artykuł
Rusza nowa polska sieć hotelowa "Halo"
Polski Holding Hotelowy wprowadza na rynek własną markę dla hoteli i obiektów. Halo Szczyrk, Halo Hel, Halo Toruń i Halo Szczecin to pierwsze obiekty z Grupy PHH, które zaczną funkcjonować pod nowym brandem. Marka Halo zachęca do wspólnego wypoczynku w przyjaznej, komfortowej atmosferze, w atrakcyjnych turystycznie miejscach Polski.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Kozinyartykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Powstaje największy węzeł przesiadkowy w Polsce – Nowa Warszawa Zachodnia [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Powstaje największy węzeł przesiadkowy w Polsce – Nowa Warszawa Zachodnia [FILMY]
W Warszawie powstaje największy węzeł przesiadkowy w Polsce – Nowa Warszawa Zachodnia. Inwestycja PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. to projekt za ponad 2 mld zł netto, współfinansowany ze środków unijnych POIiŚ.
Dziewięć debiutów nowych marek na polskim rynku handlowym [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Dziewięć debiutów nowych marek na polskim rynku handlowym [RAPORT]
Jak wynika z danych Colliers całkowite zasoby nowoczesnej powierzchni handlowej w Polsce na koniec III kwartału 2024 roku wyniosły 13 mln mkw. Od początku lipca do końca września oddano do użytku 103 tys. mkw., a w budowie znajduje się kolejne 337,6 tys. mkw. Wskaźnik pustostanów w ośmiu największych aglomeracjach utrzymuje się na niskim poziomie 3,3%, co świadczy o stabilnym popycie i dobrej kondycji rynku.
Przebudowa ulicy Lazurowej na ostatniej prostejartykuł
Pokaż artykuł
Przebudowa ulicy Lazurowej na ostatniej prostej
Dobiega końca przebudowa ulicy Lazurowej na Bemowie – od ul. Górczewskiej do al. Obrońców Grodna. Inwestycja jest ostatnim etapem budowy ciągu drogowego łączącego Al. Jerozolimskie z trasą S8. Po zakończeniu prac – już w listopadzie – będą tu dwie jezdnie, rozwiązania dla ruchu rowerowego, wygodne chodniki i przystanki autobusowe.
Przebudowa linii kolejowej nr 285 na odcinku Wrocław Główny – Świdnica Przedmieścieinwestycja
Pokaż inwestycję
Przebudowa linii kolejowej nr 285 na odcinku Wrocław Główny – Świdnica Przedmieście
Wrocław
Kolej Plus – wygodne podróże pociągiem z centrum Pyskowic do Gliwic i Katowicartykuł
Pokaż artykuł
Kolej Plus – wygodne podróże pociągiem z centrum Pyskowic do Gliwic i Katowic
Mieszkańcy centrum Pyskowic zyskają wygodny dojazd do Katowic. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. ogłosiły przetarg na zaprojektowanie odbudowy dawnej linii kolejowej łączącej stację Pyskowice z centrum miasta. Zadanie realizowane jest dzięki "Rządowemu Programowi Uzupełniania Lokalnej i Regionalnej Infrastruktury Kolejowej Kolej Plus do 2029 r.".
PKP PLK zakończyły prace na liniach od Bytomia do Zabrza i od Sosnowca do Mysłowic Brzezinki [FILMY + ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
PKP PLK zakończyły prace na liniach od Bytomia do Zabrza i od Sosnowca do Mysłowic Brzezinki [FILMY + ZDJĘCIA]
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. zakończyły prace na liniach od Bytomia do Zabrza i od Sosnowca do Mysłowic Brzezinki. W efekcie towary jeżdżą szybciej i sprawniej w Górnośląskim Okręgu Przemysłowym. Projekt za ponad 400 mln zł ze środków unijnych POIiŚ obejmuje także ostatnią część zadania – przebudowę stacji towarowej Katowice Szopienice Północne.
Yacht Parkinwestycja
Pokaż inwestycję
Yacht Park
Gdynia, Śródmieście, Arkadiusza Rybickiego
REKLAMA